Två stycken kort och en LO.

Har verkligen kommit igång med korten igen.. äh det låter väl skumt med tanke på att jag är rätt så produktiv men på senaste har det känns lite roligare att göra LO:s men jag tror att det beror mycket på att nu har möjlighet att fota på ett helt annat sätt och att bilderna blir så bra att jag tycker att det är värt det. Visst finns det äldre bilder som jag använder mig av men det är ju av rena personliga skäl och kanske inte alltid för att bilden i sig är så bra.

Vi börjar med korten.

DSC_6733

DSC_6724

Och sen mitt bidrag till Grodans DT tävling.

DSC_6705

DSC_6698

4 svar till “Två stycken kort och en LO.

  1. Älskar kortet i mitten, och layouten! Du är så duktig, det inspirerar mig att inte ge upp papperspysslet 😛

  2. Hur hinner du!!!! Är helt imponerad!!

    Tack för kommentaren hos mej =) Jodå, du har full koll: färgsatt med chalks!

    Ursnygg LO på din gammelmormor!!! Den gillar jag massor!

  3. Så fint det blev med pärlorna på blommorna. Lite roligt är att jag nästan precis gjort en LO om min mormor med samma papper som du använt till din gammelmormor.

    Jättefin LO.

  4. Åh vad fina!!!
    Kramis/LenaS