Ja här kommer ett gäng till..

jag är verkligen produktiv nu för tiden men det har mycket att göra med att det har varit en del tävlingarna och annat som jag har gjort saker till.

Vi börjar med ett gäng kort. Det har varit kul att göra lite kort faktiskt, det har blivit mera LO:s på senaste än kort.

Vilket visserligen är bra för att jag har behövt dra ner lite på min hög av foton..

Men i alla fall:

DSC_6674

DSC_6678

DSC_6681

DSC_6682

Och så sist men inte minst en LO.

DSC_6670

2 responses to “Ja här kommer ett gäng till..

  1. Gillar den sista MASSOR! Haha, jag fick just de papperen i ett DT-paket häromdagen – roligt att se exempel på hur man kan använda dem.😀

  2. Vilka härliga färger i ”Vår Spanienresa”. Nu har jag sorterat mitt pysselrum, tack för inspirationen att ta tag i det! Kika in i bloggen.🙂