Kort till Kort i Fokus CC

Dessa korten har blivit gjorda till deras CC som har pågått i helgen.

DSC_6738

DSC_6756

DSC_6743

DSC_6745

6 responses to “Kort till Kort i Fokus CC

  1. Hej Linda, hittade hit via EvaJ. Jättemycket fint du gör. Tackar för inspirationen och om du inte misstycker hamnar du även på min länklista.
    Ha en underbar dag!
    Kram
    Petra

  2. Kom ju på att jag glömt bort och titta in i din blogg på ett tag när jag såg att du varit i min o hälsat på och nu är jag glad att jag tittade in för du visar ju inte upp allt fint du skapar inne på Tingturas forum.
    Wow såå busigt söt du lyckats göra Ella med mun och fräknarna (i inlägget under)
    Sött Kisse-kort du hade ”gömt” här inne och det där robot-kortet är bara sååå snyggt.
    Gillar dina enkla ändå välarbetade kort hiimla mycket.

  3. Hej Linda!
    Jag har tittat runt här och sett så mycket snyggt att jag bara dånar. Såg dig först när du var med på cc´n hos Tingtura. Du har inspirerat mig att göra ett enkelt kort utan att se tomt ut, provade nu till cc´n på KiF. Jag har länkat från min blogg till dig för du gör så mycket fint. Här kommer jag fortsätta att kika in. Tack för all inspiration.
    Kramar Eva

  4. Wow, vad mycket snyggt du lagt upp sedan sist jag var här! Du gör såååå snygga bakgrunder på dina kort! Tycker masor om det gröna fjärilskortet några inlägg ner!🙂

  5. Vilka fina kort du gjort! Jag gillar speciellt det översta.

  6. Vilka härliga kort i färgexplosioner a’ la Linda =)
    Gillar ögonen på roboten!!