Dagsarkiv: 13 september 2009

Miniträff i Bromölla

Välkomna till träffen på fäladen lördagen den 10:e oktober.

Var: Ligger inne på området för Fäladen 6-8. Närmare adressbeskrivning kommer att komma.

Tid: 12.00 – så länge vi vill/orkar

Kostnad: 50 kr och då ingår lokalkostnaden, fika, kvällsmat samt lite snacks och dryck. Kök finns även på plats. Anmäl i förväg allergier.

Antal platser: ca 15-16 stycken

Anmälan/Kontakt: bromollapysseltraff@gmail.com

Sista anmälningsdatumet: tisdag den 6:e oktober

Övrig info: Ett loppisbord kommer att finnas på plats om man vill sälja lite saker, maskinbord kan ordnas med. Om ni har några funderingar eller förslag så maila gärna.

Välkomna önskar Linda

Lite nytt och en del tankar.

Vi börjar med alsterna så kan de som vill slippa läsa mina tankar.. 😛

Vi börjar med två stycken LO:s som jag gjorde det igår kväll. Halloween LO blev bättre irl, den var himla svår att fota. Visserligen blev den bättre efter att jag photoshopade den men ändå inte samma känsla som irl. Spökena har jag ritat själv och sen klippt ut i cardstock. Och sen har jag haft massor med klar lack på dem. =) Och titeln har jag med haft lack på. Tog natten att torka men det blev riktigt bra. =)

Det enda negativa med det hela är att jag bara har bara 1 halloween papper så det blir nog inte så mycket mera i denna stilen just nu. iofs är jag nog ingen halloween typ så sätt.

Men det är rätt kul att få leka med spöken och annat kul i LO:arna.

DSC_9182

DSC_9183

och sen blev det en LO om min kära mormor! En otroligt stark kvinna som betyder väldigt mycket för mig.

DSC_9173

DSC_9186

Jag tänkte först att jag skulle lagt upp lite kort med men jag tror att jag tar dem i ett eget inlägg senare istället.

Nu över till lite av mina tankar. Idag har gjort något som jag har skjutit upp på framtiden alldels för länge, både av rädsla men också för att jag inte har velat erkänna det varken för mig själv eller för någon annan.

Men det var Lillnettans inlägg häromdagen som fick mig att tänka till rejält ihop med ett par händelser här hemma.

Jag har sagt detta tidigare och jag har genomfört en del förändringar men de lyckades inte helt ut men nu är det ord och inga visor. Och på många sätt känns det som en stor sten har släpps ifrån mig. Visst en del är kvar och kommer först att släppa lite senare denna månad men ändå. Jag har tagit ett stort steg på rätt väg. Och jag är stolt över mig själv. Samt att jag har satt upp lite mål för mig själv. För varje positiv händelse så får jag en belöning, vilket jag tror kommer att underlätta med för mig själv.

Äh jag ska sluta svamla så mycket men jag ville mest skriva ner lite tankar. 🙂