Stamps release at Instylestamps/Stämpelsläpp hos Instylestamps

Instylestamps kommer den 5 mars att släppa ett gäng nya stämplar och denna söta Fountain of Praise är en av dem. Den får mig verkligen att tänka på våren!

InstyleStamps is going to release a bunch of lovely stamps, and this Fountain of Praise is one of them.  They are going to be released on the 5 of march.

http://instylestamps.com/category_79/WHATS-NEW.htm

3 svar till “Stamps release at Instylestamps/Stämpelsläpp hos Instylestamps

  1. Cute card and lovely colors Linda :o)
    Hugs,
    Cabio

  2. Super cute cards Linda!

  3. Snyggt kort! Det är så härligt färgglatt här jämt. Man blir alltid på bra humör efter en titt i din blogg =)
    Ja usch mitt kalla lilla hus. Det är ett timmerhus så det håller inte värmen så bra, inte helt tätt. Sen råkade jag också lyckas missa att stänga dörren. Eller jag stängde men det visade sig att det var snö mellan så den gled upp. Så ett utkylt hus kom jag tillbaka till. 😛
    Kram på dig