Mikael & Frida

Jag har gjort ett beställningskort till ett Bröllopskort, det blev inte så traditionellt men jag blev himla nöjd med resultatet. Och för ovanlighetens skull så har jag inte använt cricuten heller.

 

4 responses to “Mikael & Frida

  1. Ingen Circuit??!!!
    Härligt kort -gillar det oväntade =)

    Kram!!

  2. Lääckert! Kul med bröllopskort som inte ser ut som ett bröllopskort😀
    Kraaam C

  3. Hej. Nu har jag löst det med youtube googlade🙂

  4. En liten fråga;
    När du lägger upp tuorube klipp på din sida hur får du då så att det kommer som en youtube ruta och inte vara som en länk och klicka på för & skickas vidare till youtube? Jag lyckas tyvärr bara få som länk men vill ha som du att det syns en youtube ruta direkt på bloggen, om du förstår hur jag menar? Mvh Viktoria