Lite tyst här men skapar ändå.

Jag är lite tyst just nu på min blogg men det är för att det har varit så mycket att göra!

Som ni kanske har märkt så är den svenska cricutbloggen nu uppe och igång! Och jag är så glad över hur fin den har blivit!❤ Så hoppa över dit och titta vad för skoj vi hittar på!

Sen så har jag gjort en massa alster som till Club Ruby med.🙂 Och dem kan ni se HÄR!

Och så måste jag ju bara berätta om den nya pappers linjen som min kära DT ”mamma” Megan ifrån Above Rubies studio har skapat!

Det perfekta pappret för die cut maskiner! Och det heter Paper Layerz. Jag har fått äran att testa dessa (eller ska få testa dem.. De är på väg hit och bör landa vilken dag som helst!)

Här kan ni se Megan berätta lite om dem:

Och här har hon använder hon dem i ett alster.

Jag har sen tidigare testat cutemates och de är verkligen så bra att använda i sin cricut eller annan digital skärmaskin. Trots att de är strukturerade så är de verkligen lätta att skära i! Och färgerna är UNDERBARA!

One response to “Lite tyst här men skapar ändå.

  1. Fy va sugen jag är på en Cricut… Har börjat bearbeta sambon😉 Hihi, sakta men säkert börjar han förstå nödvändigheten av denna maskin, oxå!

    Kram