Imorgon 1/7 smäller det!

Den Svenska Cricut Bloggen

Ja ni läste rätt, den 1 juli slår vi upp portarna till den första bloggen i Sverige om Cricut. Vi är fyra kvinnor som alla älskar våra Cricut maskiner som driver bloggen, Linda, Viktoria, Marie och Marit. Vi vill genom bloggen ge er information om maskinerna, olika funktioner och tekniker, nyheter inom Cricutvärlden, inspiration och mycket mycket mer.

Ni är alla hjärtligt välkomna till Den Svenska Cricut Bloggen.

https://svenskacricutbloggen.wordpress.com/ (bloggen blir tillgänglig imorgon!)

4 responses to “Imorgon 1/7 smäller det!

  1. Jag har studsat dit! Passar på att önska Lycka Till!!
    Det är inte för inte, som jag blir liiiite sugen på en maskin jag med, nu då jag har fått se under en lång tid vad du gör med den!😀

  2. En får gratulera till detta (nu förstår jag vad du skulle ha loggan till😀 )
    Även om jag inte har någon maskin såå kommer jag att titta inom eran blogg – vem vet jag kanske blir förälskad jag med😉
    Kraaam C

  3. Spännande!!!!
    Önskar dej lycka till med detta nya projekt =) Blir säkert alldeles lysande bra för du är grym på att hantera den där maskinen!
    Kram!!

  4. Hoppsan så bra!
    Kommer ni att prata om den allra första maskinen också…??? Jag har nämligen inte blivit kompis med den… och den står i garderoben och skäms sedan jag startade som pysslare… :-(… o d r ju synd!!!