Tiden flyger iväg!/Times flies by!

Ett enkelt bra att ha kort.🙂

A simpel good to have card.

3 responses to “Tiden flyger iväg!/Times flies by!

  1. Läckert! Det enkla är oftast vansinnigt fint!! Clean and Simple du vet.😀

  2. Hej där!
    Massa fint du grejat till!! Fågelkortet är urläckert!!
    Har ny kassett till min Slice som också skär olika delar av samma figur. Blir inte så platt då. Fast jag har inte testat den ännu…..Får kanske bli dagens projekt =)
    Kram!!

  3. Va kreativ duu varit sedan jag var inom sist….den nya ”leksaken” verkar vara kul att jobba med😀 Äälskar dina lääckra alster❤
    Tack för kommentaren inne hos mig…det kommer fler LO i höst – har redan ett par LO:s idéer som jag vill testa (ska bara försöka fåå till ett pysselrum först)😀
    Ha det gött!
    Kraaam C