En stjärna är född/A star is born!

Även detta kortet blev gjort på ELFs träff och det var även det sista alstret som blev gjort på träffen. Det mesta av materialt kommer ifrån Stella and Rose serien.

This card was made at the local craft gathering, and this was the last card to. The most of the material for this card comes from the Stella and Rose.

Och så har äntligen min Gypsy landat här hemma. Jag väntar bara på att reseadapter ska komma ifrån min kära mor med. Så att jag kan ladda upp den och använda den.

Finally is my dear Gypsy here. I only have to wait for a adapter to get here. My dear mother has bough it for me.

2 responses to “En stjärna är född/A star is born!

  1. Ser inget kort bara en ruta med X i….😦
    Men jag tittade på allt annat du lagt ut…såå snyggt! Gillade din ”Me”-LO gryymt mycket – lääcker!❤
    Kraaam C

  2. Snyggt Linda!!

    Vad är en Gypsy??