Min älskade hund!

Under helgen så blev det en del pysslat. Eller ja i söndags, för i lördags så fyllde jag år och det fanns ingen tid till pyssel då. Men söndagen blev en riktig pysseldag!

Jag har lekt med distresser, vattenpensel (!!), wellpapper och samt cricuten!😀 Och jag måste säga att jag blev himla nöjd. Jag älskar det fotot med min hund Maya med. Hon är så fin i det ljuset!❤❤

Jag har använt mig av cricutkassetterna Jasmine (älskade) och Cindy LOO (hund). Stämplarna kommer ifrån Gummiapan.

6 responses to “Min älskade hund!

  1. Vilken underbar!! Gillar alla färger!

  2. Såååå fin🙂 Vacker vovve med vackert namn😉 Jag gillar de dimensionella hjärtanen och ritade knappar, det var roliga detaljer !

  3. Kalas fin Lo. Snyggt jobbat med distresserna

  4. men åååå vad den är fin Linda!!! jag blir helt kär i den🙂

  5. Grattis i efterskott får jag väl börja med….
    Ååå vilken sööt LO och en ännu söötare hund❤
    Ha det gött
    Kraaam C

  6. Åh vilken fin! Många detaljer att kika på under en lång tid! 😀