Cricut-shoppning.

Det var väldigt länge sen nu jag köpte några nya kassetter till min kära lilla Expression. Men nu när det var rea på 30% på ett ställe i USA så köpte jag tre stycken som jag har velat ha ett tag.

Så nu börjar det bli dags för mig att sluta shoppa och börjar pyssla. Men tanke är att jag ska försöka sätta mig en stund idag. Nu när jag har resten av dagen ledigt och sen lite grann i helgen med. Men jag får se hur mycket det blir. Fyller ju år på lördag så det känns som att den dagen blir uppbokad.

2 responses to “Cricut-shoppning.

  1. de där var söta! tokgillade den med bambi😉 jag har aldrig testa cricut..men jag anar jag ska låta bli för det låter som o mdet är beroendeframkallande och då blir det dyrt haha🙂

    kram!

  2. kul med nya kassetter, vilken butik i USA köpte du dem ifrån?