Du gör mig glad

För ett tag sen var jag med i en bloghop som Gummiapan hade, och de var så generösa att de gav alla som var med i den en uppsättning av deras nya stämplar! Och när jag kom hemifrån Sthlm så låg ett litet paket ifrån dem och väntade på mig.

Idag så satt jag mig ner en stund och pysslade lite grann. Och resultat blev detta lilla kort. Som ni ser har jag totalt målat lite grann. Och jag kan ju säga att det märks att det är flera månader sen nu.😉

Jag har använt mig av Robot och textstämpel Du gör mig glad samt knappen.Visst är de underbara?🙂

På återseende!

2 responses to “Du gör mig glad

  1. Såg detta i deras blogg och tänkte genast på hur bra dessa stämplar passar dig och jag hade rätt för WOW vilket kort du fick till…såå snyggt!
    Kraaaam C

  2. Hej där!
    Så fint det blev!! De där góa stämplarna hamnade hos mej också, men jag har inte testat dem än =)

    Kram!!!