Ett litet album till en liten Ella.

Nu får ni ta och rita ett kors i taket. För jag har faktiskt altrat. Och för er som följer bloggen så kan jag säga direkt att det är inget som jag gör ofta. Men det var ju till ett speciellt tillfälle så.🙂


Och jag måste säga att jag blev nöjd. Själv grundfiguren till albumet är ett receptalbum. Som jag har skurit ut med cricuten ifrån from my kitchen kassetten. Och sen kommer fågeln ifrån create a critter. Jag har valt att hålla albumet rätt så odekorerat med tanke att föräldrarna ska kunna sätta in bilder och den texten som de själva vill.🙂

Måste säga att jag blev rätt stolt över mig själv. *S*

7 responses to “Ett litet album till en liten Ella.

  1. Men gud va fint!!! Sofia o roger måste blivit överlyckliga!!

    Såg din kommentar först nu, inte fått något medelande om att jag fått en kommentar av dig. Tack😀 Det är jätte kul att baka tårtor och faktsikt inte direkt svårt. Tror du skulle kunna göra jätte fina tårtor du som är så kreativ!!

  2. åh vilket snyggt album!! så sällan man gör minialbum men nu blev jag sugen när jag såg ditt fina!

  3. Men OJ vilket fint! Vilket himla jobb! Skitsnyggt!!

  4. Toppenfint! Ella kommer att bli lycklig att bläddra i albumet och du kommer alltid att bli ihågkommen…

  5. Åh receptalbum??
    Det är nåt jag skulle behövt, alltså själva bassidor. Sedan har jag ju min fina bia som är bra att ha!😀 Men jag har ju QK stans, kanske man skulle tagit den ur förpackningen och testat.😉

    Snyggt album var deti alla fall!
    Jag gillade speciellt den lilla gula pippin! Så söt!😀

  6. Så lekfullt och jättefint!

  7. så smart använda receptalbum som bas🙂 och så fint du har gjort.🙂