Ett tag sen sist..

Ja det var ett tag sen jag uppdaterade denna bloggen nu. Men det har med att göra att vi inte för tillfället inte bor hemma längre. Vi har inte bott hemma sen i måndags på grund av en vattenskada som utvecklade sig till mögel. Som tog fram de värsta sidorna hos vårt bostadsbolag..

Men jag ska inte tjata om det men jag ville mest bara berätta varför det blir tyst här ett tag framöver med. Det blir inte så mycket pysslande när man är 4 mil ifrån sina saker.

Men jag hoppas verkligen att vi kommer att få flytta hem i nästa vecka.

5 responses to “Ett tag sen sist..

  1. Jag har INTE fått något mail.

  2. Nej men fy vad jobbigt med vattenskada. Hoppas att det går snabbt att fixa, men det brukar ju ta tid sånt där. Skickar en styrkekram!

  3. Har du sett den här kvinnan?
    http://www.youtube.com/watch?v=N2GlZ5Z54cg Herregu va mycket cricut grunkor hon har!!! Jag hoppas verkligen att ni får flytta hem snart.

    Kram!

  4. tack tack:-)
    Men du..vad jobbigt med att ej få vara hemma! Du får passa på att göra trevliga saker utanför pyssel världen så länge. kram Dt-kompis!🙂

  5. Jag kommer ihåg då vi hade vattenskada, det var ett helvete på ren svenska. Två stycken, en i ett badrum, tog en eon att torka ur. Å en i en hall, där vi fick bryta upp golv och väggar. Huggabugga vilket slit innan vi var klara.