Inte mycket till liv här.

Ja som ni säkert har märkt så har jag inte uppdaterat här på många dagar nu. Men jag har bara inte fått någon lust alls till att sätta mig att pyssla. Eller ja tanken känns lockande men jag kommer aldrig fram till bordet.

Kanske borde försöka hitta någon bra utmaning så att jag kommer igång igen. Men å andra sidan har det ju varit mycket den senaste tid med alla högtider och så vidare.

Men jag hoppas att alla har haft en bra jul och en bra start på det nya året.

3 responses to “Inte mycket till liv här.

  1. Hallåå!!
    En rolig skiss som jag rekommenderar är den som de ska ha på Scrap o Hobby, en månadstävling. Jag tycker den skissen verkar spännande i allafall. Jag har som dig lite ide torka nu och då behöver man ju ej tänka så mycket.

  2. Tiingeliing!
    Man får lov att vara trött efter alla helger (det är jag)😀
    Jag har något åt dig i min blogg (under bloghopen)
    God fortsättning
    Kraaam C

  3. Tack för dina fina ord på bloggen!
    jag sökte helt fel på e bay. Jag har inte heller haft min länge, sen i höstas men märker att pappret blir upprivet kring bokstäverna så jag tog ut bladet och min man sa att det vara helt slut. Tack tack för tipset , jag köper här i Sverige.