Julkort nr 7

Och så har vi julkort nr 7.

Och detta var även det sista kortet i serien.🙂

4 responses to “Julkort nr 7

  1. hej där, hoppas allt är bra med dig!
    Vilka fina julkort du skapat! Och cricuten är med som vanligt *ler*
    Jag har en fråga till dig: var köper du dina blad elelr vad det heter, de som skär på cricuten?
    Mina e helt slut och kollade på ebay utan resultat

  2. Ett lite försenat GOD JUL och ett förtidigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig
    Ditt julkort är som vanligt suuperläckert!
    Kraaam C

  3. Jättehärligt kort!!
    Du är en mästare på att kombinera papper.
    Snart är det julledigt -oj vad jag längtar!! Sista arbetsdagen i morgon =)

    Kram, Monica

  4. Hej! Jag heter Arlene Larsson och är chefredaktör för tidningen SKEV som RFSL Ungdom har. Vi kommer ha en sida för pysselaktivism i varje nummer.
    Vi du skriva en tutorial för något pyssel du gör så maila mig på arlene@rfslungdom.se