Det var ett tag sen..

Ja det var ett tag sen jag uppdaterade denna bloggen nu. Men jag har inte haft tid eller riktigt lust att pyssla. Och jag är inte ens halvvägs klar med mina julkort heller. Men jag tror att det beror mycket på att jag inte har haft någon jullust heller.

Men i helgen ska det bli lite julstök med lussebullar och annat fix så jag hoppas att det inkommer då med.

Nåja jag ska inte babbla för mycket. Utan visa upp ett lite äldre kort som jag har gjort för ett tag sen med Mollys scrapbookings novemberkit.

Det är lite Halloween tema på det hela men jag gillar de starka färgerna och till tackkort och så vidare passar det ju bra.

Jag hoppas att jag kan komma igång lite med pysslet snart. Men det har varit mycket med skolan och annat som sagt.

Kassetten som jag har använt mig av är Minimonster.

 

2 responses to “Det var ett tag sen..

  1. Ja du tjejen… Jag blir som vanligt helt avundsjuk på dina kort… Du är så himla duktig! Jag börjar snegla på en Cricut själv nu och det är helt ditt fel😉 Ha en busmysig första advent!

    Kram!

  2. Hej där!!

    Vilket mysigt litet monster! Gillar också pappret med alla ögonen =)

    Önskar dej en härlig advent med smaskiga lussebullar!!

    Kram, Monica =)