Hoot

I have made a Hoot card with the create a critter cartridge.🙂 A the shapes comes from the cartridge. I really like this cart!🙂 The paper comes form the lovely Mollys scrapbooking.

 

Jag har gjort kort ett ugglekort med kassetten create a critter. Alla figurer är gjorda med den kassetten. Papperna och allt utom CS.et kommer ifrån Mollys scrapbooking.

 

Har inte blivit så mycket uppdaterat här men jag har inte haft tid att pyssla.

3 responses to “Hoot

  1. Naww vad gulligt!!

  2. hej där! Denna var ju URFIN!! Så himla fin uggla och härliga färger.. Angående min nya cartridge,1950, den e urläcker. Verkligen kul att du oxå använder din cricut. Jag har inte tagit mig tid förut att lära mig den så jag har bara gjort silhouetter men guud vad mycket saker som finns att göra per kasett.

  3. Nämen gud så sött! Härliga höstfärger också!
    Kram