Bröllopskort/wedding card

I have made a wedding card for a friend that want one for her parents wedding anniversary.

Jag har gjort ett kort för en väns föräldrars bröllopsdag.

 

I have used the Potpourri Basket cartridge for everything.

Jag har använt mig av Potpourri Basket kassetten för allt på kortet.

7 responses to “Bröllopskort/wedding card

  1. stilren och fräsch och expression fick oxå vara med o leka ser jag…*ler*
    DU..jag undrar var du fått loggan cricut every day samt my Pink stamper, var ju jättefina. Härma???? Snälla svara mig på min blogg eller på forumet. Stephi

  2. Jättesnygg, stilren ocgh fräsch.

  3. Jättefint kort!🙂

    Kram Sara

  4. Hej där!!

    Tack för dina góa ord i min blogg!❤
    Och du, har du sett min utmaning i Stämpelkällans utmaningsblogg?!
    Tror den skulle passa din kreativitet alldeles lysande bra =) *flört,flört*
    (Om du inte har nåt motiv därifrån får du en digi om du går med som följare)
    Eftersom det inte är en alldeles vanlig utmaning är jag såå nyfiken på om det funkar.
    Rackarns vad bra du är på att skapa med hjälp av din maskin!!! Är en konst i sig att få till och jobba fram snygga grejer med utskuret material. Är ju liksom inte färdigt bara för att man stansat/skurit till nåt. Så inspirerande det du gör!! Tänker att jag borde blanda in mer stansat i mina kort. Himla snyggt men blir ju lätt så platt o tråkigt om man inte är finurlig som du…utvecklingsområde!
    Kramar!!!

  5. Jätte snyggt!!
    Kan gissa att dom blev glada över det kortet.

    Du, titta gärna in på min blogg,där händer det roliga saker som jag hoppas att du vill vara med på🙂

  6. Nejmen gud så vackert! Jag ska göra ett bröllopskort snart till en kollega som gifter sig. Nu blev jag inspirerad!
    Och du, sladdar verkar vara helt omöjliga att hitta. Dom ligger överallt och skräpar men när man väl vill ha dom finns dom ingenstans!
    Kram

  7. Superhäftigt!!!🙂
    Kram / Dolores