Christmas card video/Julkortsvideo

I have used the Hello kitty cartridge.

I made a video on making this card, I hope you will like it.

Jag gjorde en video om hur jag gjorde detta kortet. Hoppas att ni gillar den.

Jag har använt mig av Hello kitty kassetten.

8 responses to “Christmas card video/Julkortsvideo

  1. Underbart kort! Snögubben är för sött!🙂
    Jättebra video du gjort, kul att få se hur du gör dina kort!🙂
    Kram Sara

  2. Chipspåmmfritt så fint kort!

  3. Verkligen fint kort och bra video!

  4. åh än en gång tack så jätte mycket🙂

  5. hej kul du gilla mina kort tack. Ok tack så mycket för all info är även verktygsboxen köpt på ebay? tack. Nu en fråga till, du har la testat ngt speciellt papper som gör att man ex kan sätta upp de man stansar ut på tapeter & sin bil osv, pratade med ngn på svenskscrapbooking som sa hon skickat till dig & du testat. Undrar nu om detta blir fult efter man tagit bort detta ex från tapeterna? mvh vickan

  6. så snyggt, en liten fråga eller två eller fler🙂 haha, till maskingen kommer verktygslådan eller köper man den utanför? Behövs den eller mest underlättar? Verktyget du har för att få upp motiven från plattan efter utstansning ligger den i verktygslådan eller? Kostar? Finns var & köpa? Pennorna var köpte du dem? Tack än en gång för all hjälp & massa snygga alster.

  7. wow så snyggt kort

  8. Hej där!!

    Vilka härliga kort du gör!! Å inte en stämpel i sikte =) =)
    Inspirerande!! Får bli flitigare att använda mina stansar känner jag…

    Kram Monica