Min första ELB-LO i stillbild

Nu har jag fotat min LO med som jag gjorde en video till. Jag hade tänkt göra detta igår men jag har rätt mycket att göra i skolan just nu så jag hann inte riktigt med.

Men i alla fall här kommer de:

För att se videon klicka HÄR och för att komma till ELB:s blogg så klicka här.

6 responses to “Min första ELB-LO i stillbild

  1. Christina McCaslin

    Hej!
    Så kul att hitta din sida. Jag har precis inhandlat en Cricut expressions förra veckan. Jag är totalt nybörjare. Jag sitter mest och kollar på youtube tutorials.
    Jag har iaf klippt ut några alfabeten. Jag har också köpt 12×24 mattan. Jag tänker skriva några väl valda ord och sätta upp i vår nymålade hall. Fantastiska möjligheter finns det med denna maskin. Vi är riktiga lyckostar som har dom!!!
    Hälsningar
    Christina

  2. Va underbar LO med alla fina blommor..

  3. Men guuuud vad snyggt! Älskar att det dräller av blommor!!

  4. Wow,wow, wow!!!!!
    Jättehärlig layout och vilken massa blommor!
    Gillar den i massor!

  5. Hups…stava kan jag inte heller…fniss
    Stillbild ska det juu va och inget annat…

  6. Tack för stil bilden…att titta på videos är inte min grej…fniss
    Wow vilken läcker LO
    Kraaam C