Tack så mycket, kort gjort efter ELBs skiss.

Lotta frågade om jag inte skulle göra ett alster till ELB:s skisstävling på FB. Och jag svängde snabbt ihop ett litet alster!

Här kan ni hitta alla alster som deltog!

Färgerna på mina foton blev inte så läckra men de fotades i dåligt ljus.

Jag använde Plantin schoolbook för allt, utan de mörka bokstäverna som är ifrån basic grey.

 

3 responses to “Tack så mycket, kort gjort efter ELBs skiss.

  1. Snyggt kort!
    Har ju helt glömt bort att kommentera din nya pysselhörna (tur att huvudet sitter fast annars hade jag glömt det någonstans…hihii).
    Wow vilken fönsterplats…mycket häärligt dagsljus när vi har sånt…hihii
    Tur du fick köpt på dig en bra-ig lampa för den behövs i dessa tider😉
    Trivs du bra i ditt nypiffade hörn tro??

    Kraaam C

  2. Vad fint kort! Ja nu ska jag äntligen ta tag i pluggandet🙂 Du har ju peppat mig lite så nu hoppas vi det går vägen!

  3. Snyggt kort! Jag undrar bara vad du använt för blinget på TACK?

    //Lotta