You deserve a day sprinkle with fun.

För ett par dagar sen blev det gjort ett muffins kort gjort med kassetten Doddlecharms Cricut. Och det jag använde ett mönstrat papper som bas.🙂

A couple of days ago I made a card using the cartridge Doddlecharms. I use a pattern paper here to.

 

5 responses to “You deserve a day sprinkle with fun.

  1. Jättemysigt, som alltid!🙂
    Sv: Mjo, när det gäller julkort och jul över huvud taget så drar jag nog åt vintagehållet, absolut. Jag tycker det blir mysiga kort då – och så gillar mina kortbeställare just den stilen.😛 Är ju i full fart med att fixa både hemmagjorda julklappar och julkort som ska säljas.

  2. Naw så fint kort!🙂

  3. Muums! Vilket kort….
    Och kortet (nedanför) va med muumsigt!
    Är det kul att fåå ”leka” med din nya maskiin tro?? (ler)

    Ha det gott
    Kraaam C

  4. Tack för din kommentar i min blogg, jag blir så himla glad!
    Japp, bokstäverna kommer från Storybook, mitt favvo alfabet!!!
    Otroligt fina kort du gör, är jätte imponerad!!!!!!!

    KRAM SUSY

  5. Vilka härliga kort!!
    Sååå snyggt att använda mönsterpapper i figurerna =)

    Förstår att du gillar ”din nya kompis”!!!

    Kram, Monica