Den är här!!

Tack vare världens bästa sambo så är jag nu ägare till en Expression!! Och idag landade den här! Ni kan tänka er att jag har längtat och längtat!

Utöver det som syns på bilden så medföljde även två stycken kassetter till och ett verktygskit!!😀

Jag har givetvis nu testat den men bilder ifrån den på plats kommer imorgon eller på torsdag. Vi ska till Ikea då och jag kommer efter det att ha fixat i ordning min pysselhörna riktigt.🙂

Jag har inte riktigt bestämt mig ännu för om jag ska sälja/byta bort min lilla cricut eller inte. Men om det är någon som är intresserad av att köpa min baby cricut eller byta den emot en cuttlebug så kan ni skriva en kommentar vs skicka ett mail/ PM till mig på antingen Svensk scrapbooking eller scrappiz.

I have finally got my lovely expression! And I am in love. I have only test it shortly and picture of it in this right place will come after we have been at IKEA tomorrow. But I am really happy and thankful to my dear ”husband” that made this possible.

7 responses to “Den är här!!

  1. Kul! Det är inte dumt att kunna skära i hela 12*12-papper.

  2. Gratulerar till en ny maskin!..borde jag kanske säga fast jag har noll koll på vad det är du fått ….😀

    Ska bli kul och fåå se din hörna
    Kraaam C

  3. hej igen. Kul att du gillar mina alster, dina alster är helt underbara. Får fundera och återkommer i så fall angående maskinen.

  4. Ps pris och ingår i den mindre maskinen om du säljer den? Vilka storlekar tar den som mest i svenska storlekar.

  5. Hej. Var köpte ni denna maskin och pris? Är riktigt intresserad av en sådan nu. Du har lockat mig med dina vackra alster. haha

  6. Det är Zoé på bilden🙂 Vad kul med IKEA! Måste kännas skönt nu med helt egen bil! Hälsa Chrille!

  7. Nu vet jag precis hur det känns att få en sån där avundsjuk-känsla i magen… Oh det gör ont! Undrar om jag också kan bli sponsrad… hmmm eller pantsätta huset kanske😉 GRATTIS känns det som om man får säg…
    Vad skulle priset vara för din ”baby” och vad ingår då?