butterfly card

 

I had just got the Hannah Montana cartridge and I was just playing with it and found this cute but elegant butterfly. And so I made this card. The flowers is form the dress upp paperdoll cartridge.

Jag hade just fått Hannah Montana kassetten och jag testade den så hittade jag denna söta men eleganta fjärill. Och ett kort blev till.🙂

Blommorna är ifrån papper doll dress up kassetten.

2 responses to “butterfly card

  1. Läckert – supergillade faktiskt fjärilen, jag som inte ens är så förtjust i fjärilar som alla andra🙂

  2. Hihii…jag hinner inte med och kommentera när det poppar upp såå många nya kort hela tiden men det är bara kul att ha måånga nya kort och titta på när jag väl tittar inom – ditt färgglada kort till CC var ju bara sååå himla snyggt! Övriga var kanon de med! Håller tummen för att du vinner nått i CC:n
    Kraam C