Ett sött monsterkort!

Igår kväll blev det gjort ett litet monsterkort gjort. jag fick nämligen hem en ny kassett (nåja två) och jag kände att jag var tvungen att testa den ena direkt.🙂

Och visst blev det ett sött kort kort i all sin enkelhet. Perfekt om man ska bjuda in till kalas eller så.🙂

Kommer nog att komma upp lite mera under helgen. Ska ta ledigt ifrån plugg under helgen och pyssla en massa.

EDIT: Kortet är gjord med minimonster kassetten.🙂

3 responses to “Ett sött monsterkort!

  1. åh, supersöt verkligen!
    Och fantastiska färger.🙂

  2. Men ja det här var ju verkligen jättesött! Vilket gulligt litet monster🙂
    Kram och trevlig helg!

  3. TACK för renarna som kom igår, äntligen kanske min julkortslust kan infinna sig!😀
    Dina två papper kom igår också, de var faktiskt finare än på bilderna – dessa två tror jag det var:
    http://scrapgalen.se/bobunny-whoo-ligans/3203-whoo-ligans-spiders.html
    http://scrapgalen.se/bobunny-whoo-ligans/3200-whoo-ligans-batty.html
    Vill du ha dem i 15×15 eller något annat format? Bara säg till så fixar jag!