Tre kort efter samma skiss. Del 2

Och här kommer kort nr 2.

Även här är det Create a Critter kassetten som har används.

3 responses to “Tre kort efter samma skiss. Del 2

  1. Det kommer lite CS-spill på posten till dig, du får gärna göra några fler ugglor och sen tar du själv det som blir över.
    Är det någon minsta storlek på papper som gäller??

    Kram

  2. Vad mycket fint du gör!!! Har skrotat runt här i din blogg ett tag nu och sett flera kort jag tycker är superfina!!! =)

  3. Alltså den där renen är ju för himla gullig… Kan inte jag få köpa 2-3 utskurna renar av dig, i samma färger som du använt? Eller byta mot något annat kanske? Något du saknar nu när du är mitt i skapa-hundra-alster-utmaningen som jag kan erbjuda?

    Roligt att se hur du är inne i värsta pyssel-flowet med det ena snygga alstret efter det andra – här blir det typ ett alster i veckan om jag har tur liksom.😉

    Kram!