Veckans utmaning v. 38: Paperpiecing Pysselmyran

Jag kunde inte låta bli att delta på Pysselmyrans utmaning för denna veckan. Kändes som att det passade perfekt till pysselmyrans PP utmaning.

Tjejen är gjord ifrån Paper doll dress upp och cirkel till grattiset är gjord med Accent Essentials.

Och jag har även använt tejppistolen som jag visade upp i ett tidigare inlägg. Och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med den. Den är lätt att använda och tejpen känns rejäl med.

Färgerna på foton är inte den bästa och speciellt inte på andra foton men jag ville få upp kortet idag. För imorgon åker jag till sthlm och kommer först hem på måndag. Och tävlingen går ut på söndag.

2 responses to “Veckans utmaning v. 38: Paperpiecing Pysselmyran

  1. Men du vilken grej du shoppat på dig….kul att du blev nöjd med den.
    Lääckert kort!

    Kraaam C

  2. Fint kort! Roligt att du deltar i utmaningen!