Bandtips hos ELB samt ett Nalle Puh grattis

Passade på och göra ett lite kort igår kväll trots röran här hemma. Och det blev ett grattiskort med vår kära lilla Nalle Puh på.

Och idag la jag upp mitt första inlägg på ELB bloggen med. Ett inlägg som handlar om band. Som ni säkert har märkt så är jag väldigt förtjust i band och detta tipset kommer verkligen att göra mitt liv lättare.😛

För att läsa inlägget, klicka HÄR.

6 responses to “Bandtips hos ELB samt ett Nalle Puh grattis

  1. tack så jättemycket för svar. Bara någon fråga till/igen.
    Killarna du har på en del kort, vilka kassetter är det?

  2. Va läckert ditt kort med Nalle P blev…lite nyfiken dock – hur ser Nalle P ut när du tar ut han ur Cricuten?? Hur mycket gör du för att få honom såå här snygg??

    Ha det gott
    Kraaam C

  3. OMG OMG OMG jag ÄLSKAR detta kort, helt fantastiskt supersnyggt!!!
    Du är ju superb med curcutten😀
    Kram kram

  4. Fint kort, Puh är ju en mysig prick!
    Det var ett fiffigt tips att bränna bandsnuttarna, borde jag tänkt på, vi bränner kantbanden till markiserna på jobbet…

  5. Superupder läckert som vanligt!😀