Ett bokmärke samt min presentation hos En liten butik i mörrum

Jag börjar med bokmärke nr två. Som jag sa igår påminner det mera om ett kort men jag ska använda det som ett bokmärke i alla fall serru.😉

Det är ett väldigt enkelt bokmärke men jag är ju rätt enkel av mig så. Samt att mina bokmärken har en förmåga att försvinna så jag vill inte lägga allt för mycket kraft och tid på dem.

Och nu till något helt annorlunda. Min presentation hos En liten butik i Mörrum  ligger nu ute med. (nåja sen ett par dagar tillbaka men jag har inte tänkt på det.) Ni kan hitta det här.

One response to “Ett bokmärke samt min presentation hos En liten butik i mörrum

  1. Har tittat inom En liten butik- bloggen …ska bli kul och se vad du skapar dit
    Ett sånt här snyggt bokmärke får man väl inte förlägga….??😉

    Kraaam C