Ett vampyrGrattis.

Det blev ett grattiskort till systeryster som fyller år snart. Och hon gillar Twilight. Vilket ledde mig in på att göra ett kort i det temat. Även om det kanske blev liiite färggladare än vad Twilight är i grund och botten.😉 Bara lite va? *S’*

Jag har använt mig av Cricuten som vanligt, och kassetten Paper dolls dress upp och så papper ifrån Scrapbruket. Jag hade ju turen att vinna på Facebook en utlottning som de hade. Och jag använde min vinst till att köpa CS:et samt ett par underbara 3d kuddar.

6 responses to “Ett vampyrGrattis.

  1. shit vilket fint kort

  2. alltså, va du kan!!! Så söt liten vampyr…har precis gjort mitt första försök med paperpiecing och gud va pilligt och svårt jag tyckte det var men du inspirerar!!

  3. Men åh så fint kort!!!
    Kram

  4. ÅÅÅh skiiit läckert!!
    Äsch då, den där vampyren är myyyycketfinare än dem i Twilight *skrattar*
    Kram kram

  5. Vem gillar inte Twilight🙂

    Underbart kort!!

    Kram, Fia

  6. Hihii….jag skulle säga att vampyren är lite söötare ocksååå men det är ju en smaksak….jag tycker killen i filmen är snygg-stygg…hihiii
    Snyggt kort bidde det i alla fall – hoppas syrran blir nöjd

    Kraaam C