Mitt bubbeltrubbel

Gjorde en LO efter Stellas.se månadsskiss. Och jag blev nöjd med hur den utvecklades, jag har annars rätt svårt att skapa efter skissar eftersom att jag känner mig så låst. Och då får jag svårt att skapa så att jag verkligen blir nöjd. Men samtidigt är det ju otroligt bra att utmana sig.

5 responses to “Mitt bubbeltrubbel

  1. Vilken glad LO! Och snyggt sammansatt! Det är nog ditt fel att jag har börjat gilla gult…😉

  2. Vilken härlig Lo! Så färgglad och lekfull🙂 Är det Echo park papper?

    Kram Sara

  3. Superduper läcke! Underbara färger!🙂
    Kram

  4. Jag gillar inte heller att skapa efter skiss (känner mig ocksåå låst i mitt skapande) men du har lyckats såå bra med din LO tycker jag. Häärliga färger och läckra mönster….snyggt med andra ord

    Kraaam C

  5. Vad bra den blev! Jag tänkte också försöka skapa något efter den skissen. Kul med alla cirklarna!
    Kram Mathilde