Ännu ett god jul kort


7 responses to “Ännu ett god jul kort

  1. Mina konståkande flickor blev galna i ditt julkort, hur snyggt som helst! Vart får dem tag på skridskon?? //Lotta

  2. Så häftigt med ett julkort i rosa! Hur snyggt som helst!

  3. Vilket läckert julkort i rooosa och ditt förra julkort va inte såå tokigt de heller
    Kraaam C

  4. Men nu fattar jag, en cricut ska man ha för o kunna stansa ut vantar o skridskor o dyl. Hmm… undrar om tomten vet hur snäll jag är egentligen.
    Ett härligt kort i underbara färger! Annorlunda, kanonfint.

  5. Så läckert, gillar att du valt att göra julkortet rosa. Definitivt liftvarning på det kortet🙂

  6. Men guuuuud vilket underbart julkort! Helt i min smak!🙂

    Och jag gillar också första kortet som jag gjorde bäst. Det gjorde jag sist och snabbast, men det blev ändå det bästa. Gillar verkligen den stämpeln!

    Kram

  7. ÅÅååh dina kort gör mig galen!! Dom är så himla fiiina!!
    *vill ha en curcut*
    Kram kram