God jul kort

Har blivit ett par stycken julkort idag när jag var hemma och snörvlade ihop med min förskylning. Men som min kär mor blev jag nog inte av med den helt sen förra helgen och sen när sambon kom hem med en ny så slog det på mig igen lite hårdare.

Nåja jag ska inte svamla om det här.

Men medans jag kollade lite på film så passade jag på att pyssla lite och i och med att jag fick hem en ny kassett igår, Winter Woodland. Så blev det helt enkelt lite julkort idag.

Ha en trevlig fredagskväll!🙂

3 responses to “God jul kort

  1. Jättemysigt julkort!

  2. Hej hej!
    Vilket snyggt kort!🙂 Gillar verkligen alla dina kort, så snygga🙂
    Jag som undrade just var du hittar dessa snygga motiv, nu vet jag🙂
    Cricuten, är du nöjd med den?

    Kram Sara

  3. Åh vilket superfint julkort!!