Tack med en romantisk touch..

Tackkort är ju väldigt bra att ha och det som jag allra mest använder mig av med. Så jag ska försöka göra en del tackkort framöver.

5 responses to “Tack med en romantisk touch..

  1. Vilket härligt kort! Jag gillar enkelheten och färgerna! Kul!

  2. Snyggt – gillar kanten runt kortet!!🙂
    Ska nog göra ett par tack-kort nu när du säger det. Har en känsla av att jag kommer behöva ett par sådana inom kort…😉
    Kram

  3. Så sött, det skulle man bli glad över att få! *ler*

    Missa inte min tävling där du kan vinna en goodie bag från Familjekontoret!
    http://www.bagerskan.se

    Kram Karin

  4. ÅÅåh så fint kort, ja.. tack kort kan man aldrig ha för många av!!
    Det prickiga papperet som jag använt är Riddersholm. Det är ett norskt företag tror jag *generad* vet inte riktigt, jag har fått mina från Nettan😀
    Kram kram

  5. Så färgglatt och läckert kort!
    Grattis till ditt nya designuppdrag!