Ugglekort- tack så mycket.

Det blev en söt liten uggla till detta kortet. (Cyllan, näää jag kan inte sluta göra dem..😛 )

Och jag blev väldigt nöjd med detta kortet med faktiskt. Konstigt nog, annars tror jag att jag brukar bli väldigt nöjd med vartannat kort. Fast nu på senaste har det varit mycket flera kort som jag har varit väldigt nöjda med. Måste nog vara cricutens förtjänst.


10 responses to “Ugglekort- tack så mycket.

  1. Jättesött kort! Färgerna är väldigt läckra!

  2. ok kan man endast köpa dessa kassetter på ebay då? hur funkar ebay?

  3. ok. tack. va e skillnaden mellan dessa olika st. på maskin då?

  4. Wow jag kan aldrig sluta förundras av dina vackra kort!!
    Ursnygga!
    Kram kram ♥

  5. Underbart igen Linda! Det är inte Cricuten som ska ha äran, det är du och dina underbara färgkombinationer och hur du monterar ihop allt. Det är alltid lika kul att se dina färgsprakande alster.

  6. ok e alla dessa med djuren på samma ”platta” för maskinen? Vad kostar denna maskin och alla olika motiv osv?

  7. De är verkligen ljuvliga och kortet är superfint!!!

    Du ska absolut vara nöjd med dina kort!!

  8. Alldeles underbart kort!
    Kan man få önska sig en hög ugglor?

    kram

  9. Hihii…klart att du INTE ska sluta skapa med de här gullergriisarna (fniss)
    Är såå kul och titta inom och dra på smilebanden varje gång du gjort ett nytt söötis kort juu
    Krya på dig
    Kraaam C

  10. Hej där!!

    Härligt färgsprakande kort!! Och så snyggt att man skär i olika papper o kombinerar dem. Blir mer som QK, Slicen ligger efter där….blir mycket plattare!

    Förstår att du undrade över akvarellpapper i skrivaren. Var svar på en undran i bloggen från en annan ”Lindaspysselblogg” och det missade jag =) Tänker att jag vet ju bara en Linda!!!

    Jo, Stämpelkällan blir kul med massa nya motiv! Flera av dem kommer från San, tjejen med fredagsfreebies, som jag DTat lite för.

    Solregniga kramar, Monica