Daily Archives: 27 augusti 2010

Tack

Idag har jag varit hemma och haft feber så medans jag vilade upp mig och kollade på lite film (borta med vinden ❤ ) så pysslade jag lite grann. Det blev tre stycken kort. Var av det ena inte hann bli fotad.

Vi börjar med det färggladaste av dem. Och imorgon kommer ännu ett och på söndag ett lite äldre kort som ej har visat upp ännu.

Jag blev riktigt nöjd med kortet! 🙂 Och det var kul att göra ett tack kort i halloween färger.

Har blivit Inspiratörer för En liten butik! :D

Har gått och blivit Inspiratörer för den lokala butiken ”En liten butik”. Vilket känns riktigt skoj. Jag känner mig redo att börja inspirerar lite igen. Och jag tycker att det ska bli extra kul att det är en lokalbutik med.

Det är inte en jättestor butik men det finns hel del skoj där. 🙂 Och jag ser verkligen framemot detta.

Titta gärna inom bloggen med.