Just you

Ska fylla lite text när jag ska skicka iväg kortet till dess ägare. Även detta papper har väldigt mycket spillpapper ”i” sig.

7 responses to “Just you

  1. Så himla läckert. Jag blev så förtjust i ditt kort.

  2. Din blogg är full av härlig inspiration. Mycket färg precis i min smak!🙂

  3. Tingeliing!
    Vi hade tur med vädret…för det regnade i alla fall inte när vi var i stan och lyssnade på musiken. Ska funderar på Dropboxen är inte såå haj på alla nätkontaktställen som finns idag….hihiii.

    Om jag säger att jag diggar det bruna(dova färgerna) såå ljuger jag men jag blev faktiskt förtjust i din tag…hiimla läcker men såå har den både gul/organge och grönt i sig…hihiii
    Ha en bra dag
    Kraaam C

  4. Ja d där va snyggt som tusan!!!
    Tack för titten hos mig : )

  5. WOW! Så häftigt!

  6. helt underbart vackert =) Gillar dimensionerna på detta kort.

    // Maja

  7. Å vad läckert, gillar crackeleringen!!🙂 Å spännande att se lite dova färger hos dig åxå!!
    Kram