DinoMite

Ja jag är helt tokig just nu i kassetten Create a Critter. Som denna ursöta Dino!Och det blev ju ett bra lite manligare kort med.

Även denna gången använde jag mig främst av spillpapper.😀

5 responses to “DinoMite

  1. Superfint som vanligt! Älskar att du gör så härligt färgglada kort!🙂
    Kram

  2. Hej hej…
    hoppas allt är bra med dig. Jag blir helt salig när jag ser dina kort, jag önskar jag kunde göra så färgsprakande och glada kort. De är så otroligt fina. Ha det gott
    Kramar Eva

  3. Dina Create a critterkort är ljuvliga, den kassetten passade verkligen dig. Jag ser verkligen fram emot nästa critterkort.

  4. Så läckert! Har tittat på alla dina söta critter kort – förstår att du är nöjd med det köpet! Sååå smart och duktigt av dig att använda spillbitar! Det måste jag bli bättre på!

  5. Det syns att du gillar den kasetten för du skapar det ena efter det andra uunderbara kortet med de här sööta varelserna. Me lööv ditt val kort.
    Kraaam C