Ännu ett cricutkort!

Jag fick häromdagen hem en kassett som jag verkligen har längtat efter ett tag nu. Jag har sett en hel del videos med den på youtube. Och jag tyckte verkligen att den verkade användbar. Och nu när jag fick hem den så kändes den verkligen HELT så bra som jag hade trott.😀

Kassetten i fråga:

Mitt lilla biblotek (har 10 av 100 plus typ..😀 ):

Och sist men inte minst kortet:

Ja visst är han så söt som att man nästan dör!!😀

3 responses to “Ännu ett cricutkort!

  1. Förstår att du blev förälskad i de här figurerna!!!

    Så mycket snyggt du skurit ut med din circut -gillar det massor!!! =)

    Kram, Monica

  2. Hejsan!

    Åh vilka fina kort!
    Måste få fråga dig, var köper du dina Cartridge (kasetter)?
    Vi har handlat på Ebay!

    KRAM SUSY

  3. Åå vilka söta filurer det fanns på den kasetten – helt i min smak
    Söt filur du satte på ditt kort med…han blev rätt tuff i de färgerna
    Kraaam C