Scrapptorgets månadstävling

Mitt lilla bidrag till Scrapptorgets månadstävling!

Det var såna härliga färger till denna månadstävling att jag inte kunde låta bli att delta. Även om skissen inte var helt hundra mig och kanske inte resultatet heller så är jag rätt så nöjd.

Nu låter det kanske som att jag inte är nöjd med kortet men jag tror att det är mest för att det blev en sån bladning mellan *jag* och verkligen *inte jag*. Samt att jag fick slita med att hitta rätt inställningarna för att få ut muggen så jag bara måste ställa upp den kortet ju. Det är första gången som jag verkligen blev sur på att den inte ville som jag ville.

Först så fattade jag  inte riktigt vad som skulle vara kvar och inte kvar. Och sen så var just den övre smala biten i kaffekoppen lite småjobbig. Men jag tycker att det blev bra till sist.

One response to “Scrapptorgets månadstävling

  1. Du, vilket häärligt kort du fick till trots att inte skissen föll dig riktigt i smaken.
    Kraaam C