Mina tre bidrag till Scraplagrets månadstävling (många bilder)

Bidrag 2

Bidrag 3

Jag hoppas att ni har orkat kolla genom alla fotona.🙂

Alla diecuts är gjorda med cricuten, har använt Storybooks och Create a critter. Och alla korten har faktiskt en ”ägare” med. Så det känns ju extra bra att de blev gjorda med ett syfte utöver tävlingen.

Scraplagrets härliga skisstävling hittar ni HÄR. Skippar att lägga in skissen här, är ändå tillräckligt med bilder.😉


4 responses to “Mina tre bidrag till Scraplagrets månadstävling (många bilder)

  1. superläckra bidrag! Heja!

  2. Såå läckra dina kort blev – tror inte jag hinner med att skapa 3 kort innan den 31 aug annars var jag lite sugen på att anta den här utmaningen med.

    Kraaam C

  3. O vilka fina bidrag du har gjort! Jätte härliga kort! Kram

  4. Vilken blick du har!!😀 Jepp, två av papprena är med prickar! Hi hi.
    (Jag antar att det var du som kommenterade i mitt inlägg – länken till bloggen var dock fel…)
    Kram