Ännu ett alster av Mollys scrapbooking kit Augusti!

Och denna gången blev det ett kort. Glassarna är gjorda med cricuten i vanlig ordning.🙂 Denna gången är det kassetten  Doodlecharms som har använts!

Jag blir bara mer och mer förtjust i den. Och jag längtar verkligen efter att expressionen landar här hemma sen med.

Allt förutom CS:et och knappen kommer ifrån kitet! Om ni vill veta mera om det så klicka på bilden där det står I love Mollys scrapbooking kit. Jag älskar kitet i och med att det är exakt så färgglatt som jag vill ha saker och ting!😀

3 responses to “Ännu ett alster av Mollys scrapbooking kit Augusti!

  1. Mums vilket kort – man blir ju sugen på glass….
    Kraaam C

  2. Härligt! Jag gillar verkligen dina alster tokmycket.

  3. Vá du har varit flitig!!! Massa fina grejer =)

    Vilket härligt foto på din pappa -gillar den LOn massor!!

    Kram, Monica