My day at work.

Kunde inte låta bli att göra en LO med Mollys scrapbooking kit ”Lata sommardagar” som jag fick hem igår. Och jag blev så kär i kitet att jag inte kunde låta bli att göra en LO direkt! Jag verkligen älskade det färgglada kitet.

2 responses to “My day at work.

  1. Så fint Linda! Jag ser verkligen fram emot av du och Molly-kitten kommer att hitta på i framtiden. Jag var lite sugen, men jag är rädd att de blir för ”färgiga” kit för mig. Dessutom så har jag ju mina Little Yellow House kits att se fram emot.
    Vad läckert med Cricuthanden, det ser ut som om den senaste kassetten var ett bra köp.
    Och ja, jag trivs så bra med Gazellen, jag tror att vi kommer få det trevligt med varandra.😉

  2. Jättesnygg! Kul att du använt baksidan på ena pappret med ränder och gjort en journalingruta. Det blev väldigt bra tycker jag! =)