Grattiskort till en tjej!

Jag blev riktigt nöjd med detta kortet. Färgglatt och inte så mycket dekorationer.

Stämpeln är med en GFF stämpel som jag har velat ha ett tag. Grattis är gjord med cricuten som vanligt!❤❤ och även så de scallopcirklarna som är under tjejen.

7 responses to “Grattiskort till en tjej!

  1. Shit vilket glädjekort! Underbara färger o snygg LO! Kjaaaaam….

  2. Jag fick ett mycket mystiskt paket idag, som jag inte får öppna förrän i övermorgon (taskigt!!!). ;-D Tusen tack!!!

  3. Vilket härligt kort!!! Vilka färger…o håret…man blir alldeles glad!

    Så snyggt att göra skuggan till bokstäverna i samma färg, måste testas!

    Kram, Monica

  4. Underbart och Lindigt kort!

  5. Läckert! Å bokstäverna e ju fantastiska!!! E lite bokstavsnörd liksom… hi hi

  6. Snyggt!
    Men jag blev lite nyfiken på blommorna – har du färgat dem själv???…för jag tror inte jag sett dem i just de här färgerna…hihiii

    Du får gärna tipsa om hur man får dem såå färgglada
    Kraaam C

  7. Det är jättefint, som en karamell! Har du fått sålt din Cricut än? Sålde ju min groda men kanske är lite sugen på en annan maskin…nå ja, det får bli till julen eller nåt.😛

    Kram!