Bilder ifrån min pysselhörna

Min lilla hörna är fortfarande under uppbyggnad. Och mycket ändras med hela tiden.

Just nu saknar jag mest ett riktigt skrivbord och lite flera skåp och hyllor till väggen. Annars är jag väldigt nöjd med min lilla hörna. Jag gillar att jag har möjligheten att sitta lite avskilt men ändå inte så långt ifrån sambon oavsett om han sitter vid sin data eller vid tv:en. Samt att jag har möjligheten att titta ut lite på folk med om jag så vill.🙂

Än så länge har jag inte pysslat jättemycket här men det är mest för att det blir lite tajt om plats på bordet som jag har just nu. Och det blir så varmt på eftermiddagen när solen ligger på. Men sen till hösten så kommer jag helt klart att spendera en del tid här.

Men så länge så får ni se tre detaljbilder ifrån min hörna.🙂

Imorgon hoppas jag på att kunna visa lite alster. Har pysslat en del men inget av det är klart ännu.🙂

Kommentarer inaktiverade.