Ännu ett kort

Jag har kommit igång och börjat skapa rätt mycket nu. Det beror mycket på att jag just nu har tid samt har möjligheten igen att sitta och pyssla. Jag har någonstans att lägga allt och så vidare. Det gör mycket.❤ Fick ett paket med ett par stämplar idag med ifrån Scraplagret!

Var inte direkt igår som jag köpte stämplar. Jag har tom gjort ett kort med dem. Men det får ni se imorgon eller så.

Nu är det ett kort som jag gjorde till min moster.🙂

Men trots att jag har gjort ett par kort nu så är det skönt att veta att varje kort har haft en mening bakom sig. Och har gått iväg till någon annan. De blir inte bara liggande här hemma. För jag vill inte börja lägga dem på hög igen.

På återseende!

2 responses to “Ännu ett kort

  1. Åh vilket fint kort! Du skapar alltid så himla färgglatt! Älskar det!
    Stor kram!

  2. Hej du!!

    Härligt kort!!! Gillar speciellt pärlorna i håret =)

    Kram!