Börjar hitta tillbaka så smått…

Jag har faktiskt pysslat lite grann den senaste tiden. Mycket blir inte fotat. Men jag kan tycka att det är rätt skönt. Samt att jag inte har ”hunnit” innan de har blivit iväg skickade.

Igår tog jag i alla fall fram cricuten och satt mig framför tven och började skära ut lite saker. Och jag slås som vanligt av hur lätt den är att ha med att göra.

Gjorde ett kort som kommer att visas nedan och ett bokmärke. Men bokmärket försvann när jag städade undan. Nåja det var kortet som var det viktigaste.

Kortet ska gå söderut är det tänkt. Till en trevlig tjej som det var väldigt länge sen jag träffade nu.🙂 Ett lite ovanligt kort ifrån min sida. Innehåller ju inga stämplar.. Fast iofs har jag nästan inga kvar heller..  Vilket är både skönt och inte.. Kommer nog med tiden att köpa flera men då med mera eftertanke.

3 responses to “Börjar hitta tillbaka så smått…

  1. Hej du!!

    Härligt kort -gillar kombon svart, rosa o gult =)

    Fräckt med texten så i fokus!!

    Soliga kramar, Monica =)

  2. Snyggt! Sitter här och kämpar med ett kort jag med (är väldigt off i scrappandet, allt blir fult) och inser att jag knappt har några stämplar kvar heller. Iofs har jag massa uppstämplat😛 men jag har minskat två fulla lådor till en halv tror jag. Känns ganska bra faktiskt, gillar inte att slentrianköpa grejer eller att ha saker som bara ligger och stressar mig.🙂 Kram!

  3. Åååh, vilket fint kort. Gillar den nygamla stilen.
    Tjejen kommer att bli jätteglad!