Det var inte igår som jag uppdaterade..

Men nu är det dags för det igen. Har inte funnits någon större lust till att pyssla eller plats. Är först nu som jag något så där har fått till min hörna. Jag tror inte att jag kommer att pyssla som tidigare men samtidigt så tycker jag att det är kul fortfarande men det blir mest när jag har ett syftet till det. Som jag sa till min kära mor. Det är kul men det är mindre kul att ha tusen kort som bara blir liggande eller slängda till sist.

Har gjort två stycken kort som båda ska neråt i landet till mina swapp”vänner”.🙂

På återseende!🙂

One response to “Det var inte igår som jag uppdaterade..

  1. Välkommen tillbaks i bloggandet =)

    Har saknat dina glad-kort!! Är precis såna färginjektioner som behövs en söndag-kväll!!!

    Massa kramar, Monica